zaloguj się   |    zarejestruj się   |    mapa strony   |
CMS

Kariera

 

Pracownik działu pomocy technicznej

Główne zadania:
rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów drogą mailową
i telefoniczną
współpraca z zespołem administratorów
udział w tworzeniu dokumentacji technicznej
wykonywanie testów sprzętowych serwerów

Oferujemy:
udział w różnorodnych projektach
stabilne warunki zatrudnienia
pracę w międzynarodowym zespole
możliwość zdobycia doświadczeń w branży usług hostingowych
przyjazną atmosferę w miejscu pracy
dla chętnych - regularne rozgrywki w darta :)

Oczekujemy:
umiejętności korzystania z systemów linux/unix/windows na poziomie użytkownika
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub francuskiego
znajomości zagadnień związanych z internetem na poziomie użytkownika
zdolności szybkiego uczenia się oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
umiejętności pracy w grupie kreatywności oraz poczucia humoru


Wersja do druku
Christmas