zaloguj się   |    zarejestruj się   |    mapa strony   |
CMS

Kariera

 

Pracownik działu pomocy technicznej

GĹ‚ówne zadania:
rozwiÄ…zywanie problemów technicznych zgĹ‚aszanych przez klientów drogÄ… mailowÄ…
i telefonicznÄ…
wspóĹ‚praca z zespoĹ‚em administratorów
udział w tworzeniu dokumentacji technicznej
wykonywanie testów sprzÄ™towych serwerów

Oferujemy:
udziaĹ‚ w róĹĽnorodnych projektach
stabilne warunki zatrudnienia
pracę w międzynarodowym zespole
możliwość zdobycia doświadczeń w branży usług hostingowych
przyjaznÄ… atmosferÄ™ w miejscu pracy
dla chętnych - regularne rozgrywki w darta :)

Oczekujemy:
umiejÄ™tnoĹ›ci korzystania z systemów linux/unix/windows na poziomie uĹĽytkownika
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub francuskiego
znajomości zagadnień związanych z internetem na poziomie użytkownika
zdolnoĹ›ci szybkiego uczenia siÄ™ oraz samodzielnego rozwiÄ…zywania problemów
umiejętności pracy w grupie kreatywności oraz poczucia humoru


Wersja do druku

Our site uses cookies to ensure technical functionality, gather statistics and enable sharing on social media platforms.

Tell me more