zaloguj się   |    zarejestruj się   |    mapa strony   |
CMS

Kariera

 

Specjalista Ds. Wsparcia Użytkownika

Obowiązki:
Rozwijanie wiedzy specjalistycznej w swoim obszarze biznesowym i aktywna współpraca z osobami opiniotwórczymi z danego obszaru
Zarządzanie wiedzą nt. procesów biznesowych i jej zastosowaniem w zespole
Przygotowywanie wymagań, specyfikacji; tworzenie opisów oraz analiza procesów biznesowych
Monitorowanie zgodności procesowej w zakresie odpowiedzialności i przekazywanie dalej problemów związanych z procesami do innych grup odpowiedzialnych za procesy informatyczne
Wspieranie cyklu życiowego oraz operacyjnej stabilność aplikacji poprzez profesjonalne wykonywanie procesów wsparcia informatycznego (zarządzanie incydentami, zmianami, problemami, konfiguracją, wdrożeniem, wiedzą).
Rozwój podstawowych narzędzi poprzez zastosowanie umiejętności i technologii informatycznych, np. zapytania SQL, skrypty, monitoring
Analiza problemów, trzeci poziom wsparcia, określanie oraz wdrażanie procedur przekazywania problemów na wyższe szczeble
Ocena rozwiązań programowych z perspektywy ryzyka bezpieczeństwa, wdrożenie oraz wykonanie wymaganych procedur analizy ryzyka w systemach oprogramowania
Tworzenie lub dobieranie najodpowiedniejszych metod, technik, standardów dla serwisu
Wspieranie użytkowników w sprawie zakupów

 

Wymagania:
Wykształcenie wyższe (profil informatyczny lub techniczny)
Znajomość: Sharepoint 2010, XHTML, CSS
Znajomość OpenText Content Server version 10 (Livelink)
Mile widziana znajomość: HTML 5, CSS 3
Mile widziane doświadczenie w I/II linii wsparcia
Mile widziana znajomość: HP Quality Center, MS Project Server, MS SQL Server, VB scripting
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

 

Oferujemy:
Stały rozwój kwalifikacji zawodowych
Stabilną pracę wśród profesjonalistów
Urozmaicony zakres prowadzonych projektów
Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole
Prywatną opiekę medyczną

Wersja do druku
Christmas