zaloguj się   |    zarejestruj się   |    mapa strony   |
CMS

Kariera

 

Specjalista Service Desk

Opis stanowiska:
Zapewnienie wsparcia informatycznego dla wszystkich użytkowników DSV zgodnie z obowiązującymi procedurami,
Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów,
Zdalne rozwiązywanie problemów informatycznych zgłaszanych przez użytkowników,
Monitorowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie obsługi zgłoszeń,
Nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń,
Współpraca z wyspecjalizowanymi działami technicznymi w kraju i zagranicą,


Wymagania:
Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych klasy Windows,
Bardzo dobra znajomość pakietu Office,
Bardzo dobra znajomość budowy komputera, w tym umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych i programowych,
Znajomość administracji usług katalogowych Active Directory,
Znajomość zagadnień sieciowych LAN,
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
Znajomość zagadnień ITIL będzie dodatkowym atutem,
Mile widziane doświadczenie w zakresie transportu, logistyki i magazynowania,
Wysoka kultura osobista,
Wysokie umiejętności komunikacji zorientowane na użytkownika końcowego,
Umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu,
Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy,
Kreatywność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów,


Oferujemy:
Ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole,
Atrakcyjny pakiet socjalny,
Możliwość rozwoju zawodowego,

 

Wersja do druku
Christmas