zaloguj się   |    zarejestruj się   |    mapa strony   |
CMS

Kariera

 

Specjalista Service Desk

Opis stanowiska:
Zapewnienie wsparcia informatycznego dla wszystkich użytkowników DSV zgodnie z obowiązującymi procedurami,
Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów,
Zdalne rozwiązywanie problemów informatycznych zgłaszanych przez użytkowników,
Monitorowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie obsługi zgłoszeń,
Nadzór nad terminowością realizacji zgłoszeń,
Współpraca z wyspecjalizowanymi działami technicznymi w kraju i zagranicą,


Wymagania:
Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych klasy Windows,
Bardzo dobra znajomość pakietu Office,
Bardzo dobra znajomość budowy komputera, w tym umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych i programowych,
Znajomość administracji usług katalogowych Active Directory,
Znajomość zagadnień sieciowych LAN,
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
Znajomość zagadnień ITIL będzie dodatkowym atutem,
Mile widziane doświadczenie w zakresie transportu, logistyki i magazynowania,
Wysoka kultura osobista,
Wysokie umiejętności komunikacji zorientowane na użytkownika końcowego,
Umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu,
Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy,
Kreatywność i samodzielność w rozwiązywaniu problemów,


Oferujemy:
Ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole,
Atrakcyjny pakiet socjalny,
Możliwość rozwoju zawodowego,

 

Wersja do druku

Our site uses cookies to ensure technical functionality, gather statistics and enable sharing on social media platforms.

Tell me more