Background Image

Support

Support 24/7

Pomoc i wsparcie techniczne.

  Support

Proszę wybrać kontakt lub zadzwoń do help desk.

Umowa 20 godzin

Opłata stała za 20 godzin do wykorzystania przez Firmę 1393,40 zł netto, każda następna godzina 90,00 zł netto. Dojazd do firmy w ciągu maksymalnie 4 godzin od zgłoszenia awarii.

Umowa 16 godzin

Opłata stała za 16 godzin do wykorzystania przez Firmę 1180,32 zł netto, każda następna godzina 90,00 zł netto. Dojazd do firmy maksymalnie w ciągu 6 godzin od zgłoszenia awarii.

Umowa 8 godzin

Opłata stała za 8 godzin do wykorzystania przez Firmę 622,96 zł netto, każda następna godzina 95 zł netto. Dojazd do firmy maksymalnie w ciągu 6 godzin od zgłoszenia awarii. Dojazd do placówki 15,00 zł.

Umowa 4 godziny

Opłata stała za 4 godziny do wykorzystania przez Firmę 311,48 zł netto, każda następna godzina 95 zł netto. Dojazd do firmy maksymalnie 8 godzin od zgłoszenia awarii. Dojazd do placówki 15,00 zł.

Małe i średnie firmy

Specjalna oferta dla małych i średnich firm , jeżeli w twojej firmie jest mniej niż 7 komputerów to możesz podpisać z nami umowę o współpracy bez stałych opłat. Praca od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00, w pozostałych godzinach płatne +50%. Każda godzina pracy serwisanta wynosi 100 zł netto. Dojazd do klienta 15,00 zł.

Bez limitu

Opłata stała bez limitu godzin do wykorzystania przez Firmę 3000,00 zł netto. Dojazd do firmy w ciągu maksymalnie 1 godziny od zgłoszenia awarii. Naszym Klientom zapewniamy wsparcie 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Bez opłaty za dojazd. Umowa na 12 miesięcy.

Background Image

Help Desk

Umowa serwisowa

W ramach podpisanej umowy serwisowej oferujemy naszym klientom pakiet godzin serwisowych ze stałą opłatą do wykorzystania na wszystko czego potrzebujesz.

kodeks postępowania

ITIL to Information Technology Infrastructure Library, co można przetłumaczyć na kodeks postępowania działów informatycznych. Jego pierwsza wersja powstała na zlecenie Brytyjskiego Rządu i zawierała zbiór zasad, wytycznych co do oferowania usług informatycznych.

Stała opieka IT

W ramach stałej opieki informatycznej nasi specjaliści są dostępni dla Twojej firmy 24 godziny na dobę. Przejmujemy pełną opiekę nad infrastrukturą informatyczną w firmie i dbamy o to, by Twoi pracownicy mogli pracować na komputerach wydajnie i bezawaryjnie.

 

Outsourcing usług serwisowych

Proponowany przez nas outsourcing administracji i serwisu infrastruktury informatycznej ma na celu zminimalizowanie nakładów finansowych i czasowych Klienta ponoszonych na utrzymanie w ruchu, dobór oraz rozwój nowoczesnych systemów informatycznych firmy, przy jednoczesnym zwiększeniu jakości i efektywności obsługi użytkowników.